ПОВЕРНЕННЯ/ОБМІН

Умови повернення товару

Закон «Про захист прав споживачів»

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" №1023-XII від 12.05.1991, парфумерно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну. У документі вказано наступне: "Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольняє його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використано за призначенням".

Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 «Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"» затверджено Перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну/повернення:

  • парфюмерно-косметичні вироби;
  • засоби особистої гігієни;
  • нижня білизна;
  • дитячі товари;
  • інструменти для манікюру та педикюру
    і інші товари, не пов'язані з асортиментом нашого інтернет-магазину.

 

Що можна повернути?

Ми завжди намагаємося йти назустріч нашим клієнтам. Ви можете повернути товар протягом 3х днів, якщо:

  • товар не входить в Перелік, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994
  • отримали товар неналежної якості;
  • товар, не був у вживанні і не має слідів використання;
  • товар повністю укомплектований, є його оригінальна упаковка;
  • товар саме той, який був проданий нашим магазином.

 

Процедура обміну або повернення товару

Якщо ви отримали товар неналежної якості (відкрили упаковку та виявили виробничий брак) - надішліть нам на електронну пошту admin@opttime.com.ua з позначкою «Повернення» :
1) фотографію товару, на якій видно брак/дефект,
2) фотографію етикетки 
3) фотографію упаковки
4) ПІБ та контактний телефон

Упаковка повинна бути збережена в обов'язковому порядку, в іншому випадку обмін/повернення товару неможливий.
Після цього з вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення деталей.

Повернення коштів

Кошти повертаються банківським переказом на реквізити, зазначені покупцем. Повернення коштів займає в середньому до 5 робочих днів після отримання поверненого товару на склад.


Ми рекомендуємо

При отриманні замовлення завжди уважно оглядайте покупку у присутності співробітника Нової Пошти/Укрпошти/Justin/пункту самовивезення. Ви завжди можете оцінити товар візуально при отриманні, і якщо він вам не підходить, відмовитися.
 

Додаткова інформація

Товар неналежної якості - товар, що містить недоліки. Недолік товару - це невідповідність заявленим характеристикам. Отриманий товар повинен відповідати опису на сайті.

Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на сайті опису не є ознакою неналежної якості.

Справжні кольори виробів можуть відрізнятися від кольорів і відтінків на сайті, в залежності від кольору вашого монітора.